Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav se loučí s Lukášem Punčochářem. Hrdina dubnového BigBoard Superfinále, ve kterém dvěma trefami pomohl Bolce k mistrovskému titulu, si vyzkouší švédskou superligu. Jeho novým působištěm se stane Linköping Innebandy.
Čtyři sezony v Bolce patřilo číslo 77 Lukáši Punčochářovi. Z perspektivního teenagera vyrostl stabilní reprezentant, který míří do zahraničí jako dvojnásobný český šampion. Obzvlášť na svém druhém titulu v závěru dubna v O2 areně měl výrazný podpis. „Moc jsem si přál, aby to nějakým podobným způsobem dopadlo,“ líčí dvaadvacetiletý Lukáš Punčochář ve velkém rozlučkovém rozhovoru. Jeho dalším působištěm bude Linköping Innebandy.
Spojení Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav bude pokračovat i v nové sezoně 2025/2026. Generální partnerství Bolky a personální agentury Předvýběr.CZ trvá už od léta 2020 a nová roční dohoda obsahuje i následnou opci. Předseda a generální manažer Bolky Tomáš Pacák a jednatel společnosti Předvýběr.CZ František Boudný to jako první oficiálně oznámili hráčům přímo při oslavách superligového titulu v O2 areně.
Florbalové kluby Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav a FBC Kutná Hora budou spolupracovat v oblastech rozvoje florbalu, sdílení zkušeností a společných aktivit napříč kategoriemi. Předseda boleslavského klubu Tomáš Pacák a předseda kutnohorského klubu Jan Třískala podepsali memorandum o spolupráci v úterý 29. dubna v rámci florbalového programu v mladoboleslavském Bondy centru.
Boleslav vytvořila nejlepší marketingové projekty v českém florbale
Nejlepší nejen na hřišti. Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav zazářil v sezoně 2020/2021 také v oblasti marketingu. Bolka ovládla obě speciální kategorie oceňované v rámci projektu podpory marketingové činnosti superligových klubů.
Český florbal se dlouhodobě v rámci jednoho ze svých programů podpory snaží o rozvoj marketingové činnosti superligových klubů - zároveň se každou sezonu vyhlašují i speciální kategorie, v nichž oddíly mohou za své projekty získat finanční odměnu navíc.
Bolka ovládla obě kategorie Nejlepší partnerská aktivace a Nejlepší kampaň.
Jednotlivé projekty hodnotil Vilém Franěk, marketing manager MALL.TV.
Se kterými aktivitami Boleslav uspěla?
Nejlepší partnerská aktivace: OMV
OMV je od srpna 2020 partnerem mladoboleslavského klubu pro mobilitu. Mimo jiné ve spolupráci s klubem připravila pro fanoušky pravidelné soutěže o voucher na prémiové palivo OMV MaxxMotion. Na nejnavštěvovanější pobočce v Mladé Boleslavi se OMV hrdě hlásí k partnerství, fanoušci tam mohou také vybírat ze sortimentu klubového merchandisingu. Bolka spolupracuje s OMV též v obchodní rovině.
“Do detailu promyšlená a dotažená spolupráce. Oceňuji nejen zapojení ze strany klubu, ale hlavně ze strany OMV. Předávání voucherů hráčem přímo na benzínce nebo custom bannery na Facebooku OMV jsou skvělé a jen to potvrzuje, že reciproční aktivace celý efekt násobí. Jedná se profesionální aktivaci a těším se na její pokračování,” hodnotil Vilém Franěk.
Nejlepší kampaň: veverka Štěpánka
Představení maskota, veverky Štěpánky, bylo klíčovým prvkem kampaně Made in Bolka v sezoně 2020/2021 a navázalo na aktivity v předchozích ročnících.
V době covidové pandemie klub představil Štěpánku on-line formou hudebního videa. Štěpánka vystoupila v rytmu remixu písničky Boleslav od skupiny Tři sestry. Florbalový text nazpívali hráči, příznivci a fanoušci klubu. Štěpánka měla svou premiéru den před začátkem čtvrtfinále a s fanoušky se poprvé potkala v hale při Superfinále 2021.
“I v tomto případě je vidět, že Boleslav ví, co dělá. Odkazuje k tradici, aktivuje své fanoušky a investuje do podpory značky. Kampaň na jedničku s hvězdičkou a skvělý příklad pro ostatní kluby,” chválil Franěk.
Aktuálně je veverka Štěpánka propojena s novým videoprojektem Florbalová angličtina, který běží na Facebooku a Instagramu Florbal Mladá Boleslav.
Mladá Boleslav si v této oblasti drží vysokou laťku dlouhodobě, kategorii Nejlepší kampaň ovládla se svými projekty v rámci Made in Bolka i v předcházejících dvou sezonách.