Deset zápasů v srpnu. Tolik jich odehraje Bolka v rámci přípravy na sezonu 2024/2025. Fanoušci se doma mohou těšit na mezinárodní turnaj ŠKO-ENERGO CUP, dalšího zahraničního soupeře i zápas vrcholové části Poháru Českého florbalu. Tým hlavního kouče Joonase Naavy mezitím vyrazí i na cestu za kvalitními soupeři do Švédska.
Bolka v pátek 12. července spouští prodej permanentek na sezonu 2024/2025. Jedině s ní získáte své stálé místo v boleslavské hale a maximální porci florbalu. Permanentka platí na ŠKO-ENERGO CUP 2024, domácí zápasy Poháru Českého florbalu, srpnovou přípravu, IFF Champions Cup i Livesport Superligu včetně play-off. S permanentkou tak máte garanci nejméně 23 zápasů hraných v Mladé Boleslavi.
Tradiční mezinárodní florbalový turnaj ŠKO-ENERGO CUP se letos bude hrát od čtvrtka 1. srpna do neděle 4. srpna. V Městské sportovní hale v Mladé Boleslavi se společně s pořádajícím klubem Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav utkají také švédský Warberg IC, švýcarský Floorball Köniz Bern a český tým FbŠ Bohemians. Složení účastníků je tedy totožné jaké v minulém roce.
Nedávno zrekonstruovaná Skills Aréna, kterou využívají týmy Bolky v rámci své přípravy, začátkem léta dostala nový kabátek. V obrandovaném prostoru si poprvé zatrénovali účastníci Bolka Campu. Podívejte se na fotky ze Skills Arény, jak to v ní prokouklo.
Boleslav vytvořila nejlepší marketingové projekty v českém florbale
Nejlepší nejen na hřišti. Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav zazářil v sezoně 2020/2021 také v oblasti marketingu. Bolka ovládla obě speciální kategorie oceňované v rámci projektu podpory marketingové činnosti superligových klubů.
Český florbal se dlouhodobě v rámci jednoho ze svých programů podpory snaží o rozvoj marketingové činnosti superligových klubů - zároveň se každou sezonu vyhlašují i speciální kategorie, v nichž oddíly mohou za své projekty získat finanční odměnu navíc.
Bolka ovládla obě kategorie Nejlepší partnerská aktivace a Nejlepší kampaň.
Jednotlivé projekty hodnotil Vilém Franěk, marketing manager MALL.TV.
Se kterými aktivitami Boleslav uspěla?
Nejlepší partnerská aktivace: OMV
OMV je od srpna 2020 partnerem mladoboleslavského klubu pro mobilitu. Mimo jiné ve spolupráci s klubem připravila pro fanoušky pravidelné soutěže o voucher na prémiové palivo OMV MaxxMotion. Na nejnavštěvovanější pobočce v Mladé Boleslavi se OMV hrdě hlásí k partnerství, fanoušci tam mohou také vybírat ze sortimentu klubového merchandisingu. Bolka spolupracuje s OMV též v obchodní rovině.
“Do detailu promyšlená a dotažená spolupráce. Oceňuji nejen zapojení ze strany klubu, ale hlavně ze strany OMV. Předávání voucherů hráčem přímo na benzínce nebo custom bannery na Facebooku OMV jsou skvělé a jen to potvrzuje, že reciproční aktivace celý efekt násobí. Jedná se profesionální aktivaci a těším se na její pokračování,” hodnotil Vilém Franěk.
Nejlepší kampaň: veverka Štěpánka
Představení maskota, veverky Štěpánky, bylo klíčovým prvkem kampaně Made in Bolka v sezoně 2020/2021 a navázalo na aktivity v předchozích ročnících.
V době covidové pandemie klub představil Štěpánku on-line formou hudebního videa. Štěpánka vystoupila v rytmu remixu písničky Boleslav od skupiny Tři sestry. Florbalový text nazpívali hráči, příznivci a fanoušci klubu. Štěpánka měla svou premiéru den před začátkem čtvrtfinále a s fanoušky se poprvé potkala v hale při Superfinále 2021.
“I v tomto případě je vidět, že Boleslav ví, co dělá. Odkazuje k tradici, aktivuje své fanoušky a investuje do podpory značky. Kampaň na jedničku s hvězdičkou a skvělý příklad pro ostatní kluby,” chválil Franěk.
Aktuálně je veverka Štěpánka propojena s novým videoprojektem Florbalová angličtina, který běží na Facebooku a Instagramu Florbal Mladá Boleslav.
Mladá Boleslav si v této oblasti drží vysokou laťku dlouhodobě, kategorii Nejlepší kampaň ovládla se svými projekty v rámci Made in Bolka i v předcházejících dvou sezonách.