Zápasové soutěže s BLACK.ET

Od prosince 2018 do února 2019 fanoušci Technology Florbal Mladá Boleslav soutěží na domácích superligových zápasech o permanentky na tradiční mladoboleslavský multižánrový festival Krásná Louka Fest. Soutěž probíhá na instagramové stránce Florbal Mladá Boleslav. Klub před každým utkáním zveřejňuje soutěžní status, v jehož komentářích fanoušci do začátku zápasu tipují, kdo vstřelí první mladoboleslavský gól. Partnerem soutěže je produkční společnost BLACK.ET, která zajišťuje kulturní, sportovní, firemní a společenské akce.

Zápasové soutěže s LE BARBER 

Od sezony 2017/2018 doposud fanoušci Technology Florbal Mladá Boleslav soutěží na domácích superligových zápasech o poukazy do mladoboleslavského pánského holičství LE BARBER. Soutěž probíhá na facebookové stránce Florbal Mladá Boleslav. Klub v úvodu každého utkání zveřejňuje soutěžní status, v jehož komentářích fanoušci do začátku druhé třetiny tipují, jaké skóre bude po druhé třetině.

RE/MAX Priority Nejlepší hráč utkání 

Hráč Technology Florbal Mladá Boleslav, jemuž se nejvíce daří v domácím utkání Tipsport Superligy, v sezoně 2018/2019 získává titul RE/MAX Priority Nejlepší hráč. Po každém utkání jej oceňují zástupci mladoboleslavské realitní kanceláře RE/MAX Priority přímo na hrací ploše. 

S RE/MAX Priority na mistrovství světa ve florbale

Během podzimu 2018 fanoušci Technology Florbal Mladá Boleslav soutěžili na domácích superligových zápasech o dvě VIP vstupenky na zahajovací den mistrovství světa ve florbale v Praze od partnera klubu RE/MAX Priority. Fanoušci v soutěži tipovali, kteří mladoboleslavští hráči budou zařazeni do konečné nominace na zmíněný světový šampionát. Ti, kteří správně uhodli nominovanou trojici hráčů Lukáš Bauer, Jiří Curney, Milan Tomašík, byli zařazeni do videoslosování, které proběhlo v zázemí realitní kanceláře RE/MAX Priority. K předání VIP vstupenek došlo před superligovým zápasem Technology Florbal Mladá Boleslav. 

Káva Löfbergs na Tipsport Superlize v Mladé Boleslavi 

Za symbolickou cenu mohli fanoušci Technology Florbal Mladá Boleslav na druhém semifinálovém utkání play-off Tipsport Superligy 2017/2018 ochutnat kávu švédské značky Löfbergs díky spolupráci s firmou LEVELSPORTKONCEPT. Káva Löfbergs je v prodeji v klubové prodejně Made in Bolka Shop. 

Porsche na víkend od RE/MAX Priority

Během základní části Tipsport Superligy 2017/2018 fanoušci na domácích zápasech Technology Florbal Mladá Boleslav soutěžili o Porsche na víkend zdarma od klubového partnera RE/MAX Priority. Fanoušci na domácích utkáních pomocí hlasovacích formulářů vybírali nejlepší hráče utkání. Finalisté soutěže se pak utkali ve finálové dovednostní střelecké soutěži na bránu s brandingem RE/MAX Priority. 

Mizuno Day

Technology Florbal Mladá Boleslav od roku 2015 spolupracuje s dodavatelem oblečení a obuvi Mizuno. Značku v Česku a na Slovensku zastupuje LEVELSPORTKONCEPT. Zástupci partnera představili své produkty celé členské základně mladoboleslavského klubu při aktivační akci Mizuno Day, v rámci něhož probíhalo testování fyzické zdatnosti hráčů, každý měl možnost absolvovat diagnostiku běžecké techniky došlapu (důležité pro eliminaci zranění) na tenzometrickém zařízení Foot Plate a probíhaly také přednášky pro rodiče na téma důležitosti výběru správné obuvi pro děti. Možné bylo také vyzkoušení běžecké i sálové obuvi Mizuno. Produkty nabízí klubová prodejna Made in Bolka Shop. 

Bolka pije Gatorade

Pitný režim klubu Technology Florbal Mladá Boleslav zastřešuje Gatorade. Značku v Česku a na Slovensku zastupuje LEVELSPORTKONCEPT. Zástupci partnera představili Gatorade v rámci programu Mizuno Day (viz výše). Vizibilitu Gatorade na superligových zápasech zajišťují světoznámé zelené láhve, z nichž hráči doplňují tekutiny na střídačce. Produkty Gatorade nabízí klubová prodejna Made in Bolka Shop. 

Škoda Fabia na půl roku od RE/MAX Priority

Historicky první partnerská aktivace s RE/MAX Priority v sezoně 2016/2017. Fanoušci tipovali počet vstřelených mladoboleslavských gólů v základní části Tipsport Superligy. Správně tipující, kteří uhodli číslo 169, se pak v závěrečném vědomostním kvízu zaměřeném na mladoboleslavský florbal utkali v přestávce superligového zápasu play-off o Škodu Fabii na půl roku zdarma od RE/MAX Priority. 

TINKY.CZ Game

Soutěž pro fanoušky spojená s televizním utkáním v přímém přenosu ČT sport v sezoně 2015/2016. Partnerem soutěže byl internetový e-shop Tinky.cz zaměřený na sortiment pro děti. Úkolem soutěžících bylo správné uhodnutí počtu položek, které bude mít Tinky.cz na skladě v konkrétní datum a konkrétní čas. Soutěžilo se o dětské autíčko Mercedes-Benz v hodnotě téměř pět tisíc korun. Předání vítězi proběhlo při Tinky.cz Game v Městské sportovní hale.

Promovideo k Tinky.cz Game se zapojením rodiny mladoboleslavského hráče Jiřího Boušky